5 powodów, dla których warto korzystać z Google Analytics
Google Analytics, czyli darmowe narzędzie od Google służące do pozyskiwania informacji dotyczących użytkowników i ich zachowania na stronie.
Czytaj dalej »Blog
radical 31/07/19, 13:16
Strona internetowa nie jest tylko dodatkiem do firmy, jest jej wizytówką, która pozwala klientom na zapoznanie się z Twoją ofertą.
Chcąc osiągnąć sukces w biznesie, warto zadbać o obecność w internecie, ponieważ jest to obecnie główne źródło informacji dla dużej części społeczeństwa. Posiadanie firmowych profili w mediach społecznościowych pozwoli Ci dotrzeć do nowych klientów, jednak to profesjonalnie stworzona strona internetowa będzie miejscem, w którym zebrane będą wszystkie ważne informacje dotyczące Twojej działalności.
W obecnych czasach klienci często poświęcają najwyżej kilka sekund, by zdecydować czy są zainteresowani ofertą jakiejś firmy. Atrakcyjny projekt graficzny strony może nie tylko wzbudzić zainteresowanie Twoim biznesem, ale też dodać mu wiarygodności. Zastanów się, jaka byłaby Twoja decyzja, gdybyś musiał dokonać wyboru między dwoma firmami, z których pierwsza posiada stronę www, na której możesz dowiedzieć się, co znajduje się w jej ofercie, a po wpisaniu nazwy drugiej z nich w wyszukiwarce nie otrzymujesz żadnych wyników. Wybór jest oczywisty, prawda? Rezygnując z obecności w internecie, oddajesz swojej konkurencji wszystkich nowych klientów, którzy mogliby trafić do Ciebie w ten sposób.
Jeśli zajmujesz się sprzedażą produktów, warto zastanowić się również nad stworzeniem sklepu internetowego. W ten sposób zyskasz dostęp do zupełnie nowych klientów, którzy nigdy nie trafiliby do Twojego sklepu stacjonarnego, chociażby z powodu odległości, jaka ich od niego dzieli. Jednak samodzielne stworzenie takiego projektu może być zbyt trudne dla osób nieposiadających żadnego doświadczenia w tym zakresie. Dlatego jeśli zdecydujesz się na wprowadzenie takiego rozwiązania, najlepiej skorzystać z usług agencji zajmujących się profesjonalnym projektowaniem stron i sklepów internetowych. W ten sposób zapewnisz komfort i bezpieczeństwo zarówno sobie, jak i swoim klientom.
Dobrze stworzona strona www powinna być w stanie zainteresować odbiorcę. Jeśli Twoja firma posiada profile w mediach społecznościowych, ta informacja powinna znaleźć się na stronie, np. w postaci przycisków pozwalających na łatwe przejście na konkretny portal. Istotne jest również udostępnienie klientom formularza kontaktowego, dzięki któremu będą mogli uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Jeśli rodzaj prowadzonej przez Ciebie działalności wymaga stosowania jakiegoś zbioru zasad regulującego jej funkcjonowanie oraz współpracę z klientami, również ten element warto umieścić na stronie.
Jeżeli zależy Ci, żeby Twoja strona przynosiła jak najlepsze rezultaty, jest kilka rzeczy, które powinny się na niej znaleźć, są to między innymi:
Jeżeli Twoja firma nie ma jeszcze własnej strony www, najwyższa pora dogonić konkurencję. Porównaj oferty agencji zajmujących się kompleksowym tworzeniem stron internetowych i wybierz taką, która najlepiej spełni Twoje oczekiwania.
Ile kosztuje stworzenie strony internetowej?
Częste błędy designu, których warto unikać