5 powodów, dla których warto korzystać z Google Analytics
Google Analytics, czyli darmowe narzędzie od Google służące do pozyskiwania informacji dotyczących użytkowników i ich zachowania na stronie.
Czytaj dalej »Blog
radical 23/02/19, 11:17
Jest niewiele rzeczy frustrujących bardziej niż poczucie, że ludzie, z którymi rozmawiasz Cię nie rozumieją, albo nie słyszą. Możemy przekonać się o tym na własnej skórze, gdzie sukces lub porażka projektu zależy właśnie od efektywnej komunikacji i współpracy. Nigdzie tak bardzo nie jest potrzebna efektywna komunikacji niż właśnie pomiędzy agencjami i ich klientami. Nie ważne, po której stronie stoisz czy jesteś pracownikiem agencji, czy klientem, nauka jak komunikować się dobrze pomoże Twojemu zespołowi.
Będąc otwartym i empatycznym łatwiej się rozmawia i podejmuje tematy. Jesteśmy świadomi, że łatwiej to powiedzieć niż zrobić, szczególnie jeśli ktoś miał trudniejsze doświadczenia z tym związane w przeszłości. Postaraj się zachować otwarty umysł, to pomoże rozwiązać wszelkie problemy.
Jeśli osoba, z którą rozmawiasz stawia „opór”, przedstawia swój punkt widzenia na tym czego dotychczas nie znałeś, bądź na informacjach które są niekompletne- daj jej szansę. Dzięki otwartemu podejściu pomożesz sobie w nawiązywaniu kontaktów, lepiej poznasz osobę, z którą rozmawiasz, a przede wszystkim jej punkt widzenia i to w jaki sposób myśli.
Praca na rzecz wspólnego celu przebiega sprawniej, jeśli wszyscy członkowie zespołu są zaangażowani w tym samym stopniu. Jeśli jesteś członkiem zespołu agencji, to oznacza, że dajesz dużo czasu na przemyślenia dotyczące projektu/pracy swojemu klientowi. Doświadczony zespół bardzo szczegółowo poznaje potrzeby swoich klientów, więc jeśli jesteś klientem ważnym jest być uczciwym i z góry nakreślić swoje oczekiwania. Niezależnie, czy jesteś w zespole agencji, czy klienta upewnij się, że wszyscy ich członkowie wiedzą nad czym aktualnie pracują i rozumieją wszystkie wymagania.
Większość projektów zmienia się to mniej, to więcej w czasie jego trwania. Mogą być to zmiany kosmetyczne, ale też duże takie jak zmiana koncepcji projektu. Bez względu na typ zmiany upewnij się, że każdy zaangażowany w projekt dowiaduję się o nich w odpowiednim czasie, oraz że zmiany zmieszczą się w ramach budżetowych. Pomagajcie sobie nawzajem, upewnijcie się, że wszystkie problemy i potencjalne zmiany są wyraźnie komunikowane na wczesnym etapie i jest dostępny zapis z spotkań taki jak e-maile bądź notatki.
Większość agencji zna takie programy jak Slack, Trello i Google Docs i używa ich wewnątrz firmy do dzielenia się pomysłami, harmonogramami, dokumentami itd. Te narzędzia mogą stanowić wygodny i niezawodny sposób komunikowania się pomiędzy klientami i agencjami. W fazie planowania projektu, upewnij się, że wszyscy wiedzą, gdzie mogą kierować pytania i zgłaszać problemy.
Nie martw się, nikt nie spodziewa się, że dotkniesz palców u stóp, lub wykonasz salto w tył. Zarówno agencje, jak i klienci mogą czerpać korzyści z relacji, która zapewnia pewną wzajemną elastyczność. Wymaga to pewnego poziomu zaufania i wzajemnej transparentności. Jeśli wyczuwasz, że może to stanowić problem dla jednej ze stron, to lepiej być przygotowanym i wiedzieć jak temu załagodzić.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i rozumieniu potrzeb naszych klientów, budowaniu relacji i oferowaniu sensowych rozwiązań jesteśmy gotowi na nowe wyzwania i czekamy na Twoje pomysły. Jeśli potrzebujesz więcej informacji lub chcesz coś przedyskutować nie wahaj się, skontaktuj się z nami.
Lights Over Lapland: Studium Przypadku
Najgorętsze trendy w projektowaniu stron w 2019